Klientidele turvalise keskkonna tagamise juhtimine hoolekandeasutustes (16 tundi)
Koristamise eesmärk on puhtus. Tihti keskendume koristades töö tegemisele, mitte tulemusele.
Oleme Eesti Töötukassa koolituskaardi partner!
Õppekavarühm: Koduteenindus
Koolituse sisu
Maire Raidvere, Järvamaa Haigla õendusjuht
- Mikroorganismid inimese kehas, keskkonnas;
- Mida tähendab „turvaline kliendi keskkond“?
- Mikroobidega seotud ohud on reaalsed. Ohtude ennetamine ja vältimine on võimalik;
- Isikukaitsevahendite tõenduspõhine ja sihipärane kasutus kui elusid säästev tegevus;
- Tõenduspõhine puhtus, kas kulu või säästlikkus?
- Võtmetegurid ja tegevused klientidele ja personalile turvalise keskkonna loomisel.
Helge Alt, Puhastusekspert OÜ
- Mis on puhastamise võtmetegurid?
- Kuidas juhtida tulemusele orienteeritud koristamist?
- Puhastamise võtmetegurid – mustuse ja pinnakatete tundmine, asjakohased tarvikud, ained ja nende õige kasutus, koristustarvikute hooldus;
- Aseptika puhastamisel;
- Tüüpilised koristusvead – mis on lihtsad lahendused?
Õpiväljundid:
- Teab mikroorganismide olemust, patogeensete vormide ohte ja levikute takistamise võimalusi;
- Oskab õigesti kasutada isikukaitsevahendeid ja luua turvalist keskkonda;
- Teab turvalise keskkonna loomise võtmetegureid ja oskab neid arvestada hoolekandeasutuses puhta keskkonna loomisel;
- Mõistab tulemusele orienteeritud koristamise tähtsust ja kasutab neid põhimõtteid oma töös;
- Teab puhtuse loomise võtmetegureid, oskab puhastamist korraldada, mõistab kas ja milles vajab abi.
Koolitajad: Helge Alt