Mõistlikud ja reaalsed tööajanormid ning kvaliteedi hindamise erinevad meetodid koristamises
Koristusteenuse suurim kuluartikkel on tööjõukulu, vaatamata sellele, et palgatase puhastusteeninduses on sageli minimaalne. Kuna surve teenuse hinnale on suur, siis on raske olukorda muuta ning lisaks väikesele palgale on reaalsus ka liialt suured koristusnormid. Samas eeldatakse head kvaliteeti. Väga keeruline on adekvaatselt hinnata reaalset tööaega ning üheselt aru saada kui puhas on puhas. Analüüsime olukorda koos ja otsime lahendusi.
Sihtrühm: töödejuhatajad, puhastustööde juhid, objektijuhid, haldusjuhid, teenindusjuhid, kvaliteedijuhid, koristustööde arendajad
Koolituse sisu:
- kuidas määratleda objektiivset tööaega? Kas ja miks on see oluline?
- millest oleneb reaalne tööaeg? Kuidas seda mõjutada?
- mis juhtub, kui tööaeg on valesti arvestatud?
- kuidas mõõta koristuse kvaliteeti? Miks seda teha?
- kui puhas on puhas?
Õpiväljundid:
- teab millest sõltub reaalne koristusaeg
- teab miks on oluline teada reaalset tööaega, mis juhtub kui see ei vasta tegelikule vajadusele?
- teab olulisemaid koristustööde kvaliteedi hindamise viise