fbpx

Mõistlikud ja reaalsed tööajanormid ning kvaliteedi hindamise erinevad meetodid koristamises

11.04.2019 - 11.04.2019

Koristusteenuse suurim kuluartikkel on tööjõukulu, vaatamata sellele, et palgatase puhastusteeninduses on sageli minimaalne. Kuna surve teenuse hinnale on suur, siis on raske olukorda muuta ning lisaks väikesele palgale on reaalsus ka liialt suured koristusnormid. Samas eeldatakse head kvaliteeti. Väga keeruline on adekvaatselt hinnata reaalset tööaega ning üheselt aru saada kui puhas on puhas. Analüüsime olukorda koos ja otsime lahendusi.

Sihtrühm: töödejuhatajad, puhastustööde juhid, objektijuhid, haldusjuhid, teenindusjuhid, kvaliteedijuhid, koristustööde arendajad

Koolituse sisu:

  • kuidas määratleda objektiivset tööaega? Kas ja miks on see oluline?
  • millest oleneb reaalne tööaeg? Kuidas seda mõjutada?
  • mis juhtub, kui tööaeg on valesti arvestatud?
  • kuidas mõõta koristuse kvaliteeti? Miks seda teha?
  • kui puhas on puhas?

Õpiväljundid:

  • teab millest sõltub reaalne koristusaeg
  • teab miks on oluline teada reaalset tööaega, mis juhtub kui see ei vasta tegelikule vajadusele?
  • teab olulisemaid koristustööde kvaliteedi hindamise viise

Koolituse info

Toimumisajad:
11.04.2019, kell: 09:15 - 16:15

Asukoht (kõik): Tartu mnt 83, Tallinn

Sisaldab: kirjalikke materjale, lõunat, kohvipause, koolituse läbinutele tunnistus

Soovitused: kui samal koolitusel soovib osaleda ühest ettevõttest kolm ja enam osalejat, siis küsi personaalset pakkumust helge@puhastusekspert.ee

Loobumine: kirjalikul loobumisel (e-mail) vähemalt 3 tööpäeva enne koolitust tagastatakse 50% osalustasust. Koolitusele mitteilmumisel või hilisemal teatamisel osalustasu ei tagastata

Hind: 129 € + KM

Artiklid

Vaata kõiki

Kogemusi hankimas üheks maailma puhtaimaks lennujaamaks kuulutatud Seattle lennujaamas

Helge Alt külastas 12.oktoobril 2022 reisil olles Seattle lennujaama, kus on kasutusel meie hea koostööpartneri Optiqo elektroonsed koristuse seiresüsteemid. Kasutatakse QlvrBoxe klientide külastatavuse jälgimiseks ning sama süsteem võimaldab registreerida tööaega vaid kiipkaardiga. Koos Qlverboxiga on QR-koodiga ka klientide tagasiside küsitlus. Tagasisidet võib anda erinevate teemade kohta eraldi. Näiteks kui ei olda rahul puhtusega või on hoopis WC-poti kaas katki. Tagasiside jõuab automaatselt kokkulepitud inimeseni, kes saab asuda tegelema vastava probleemi kõrvaldamisega.

Loe edasi

Intervjuu Aasta koolitaja 2022 Helgega

Otsustasime teha intervjuu Aasta koolitaja 2022 Helge Aldiga, et rääkida täpsemalt koolitamisest ja koolitajaks olemisest.

Loe edasi

Kuluefektiivne vajaduspõhine puhastamine – INSTA 800 standard kliendi vaates

Puhastusekspert ja Erasmus+ koostööprojekti Cost Effective, Need Based cleaning INSTA800 partnerid kogunesid 13.-15. juuni 2022 Riias, et töötada välja efektiivsed koolitusprogrammid ja -metoodikad INSTA800 teadmistele.

Loe edasi

Mida toob kaasa see, kui puhastusteenindajal ei jätku lappe?

Oleme viimasel ajal korraldanud mitmeid huvitavaid koristustööde auditeid, leidmaks potentsiaali koristuse efektiivsuse tõstmiseks.

Loe edasi