fbpx

Koristusmeetodi valik on puhtuse õnnestumise võti

Millal kasutada kuiva, väheniisket, niisket või märga pühkimist?

Antud küsimus on koristustööde teostamisel iga päevaselt õhus. Koristusmeetodi valik sõltub pinnakattest, mustuse tüübist ja hulgast ning ergonoomilistest teguritest. Koristusmeetodi valikul tuleb hoolega hinnata eelnevaid tegureid ja sellest lähtuvalt otsustada, millist meetodit kasutada. Sügisesel ja talvisel ajal on vajalik kasutada rohkemat vett mustuse transportimiseks. Kevadel ja suvel kuivema mustuse puhul on tulemuslikuks puhastamiseks vajalik veehulk väiksem.

Koristusmeetodi valikust sõltub ka puhastamisele kuluv tööaeg – mida rohkem vett puhastamisel kasutatakse seda suurem on kuluv tööaeg.

Praegusel aastaajal hoonetesse siseekanduva mustuse  eemaldamiseks sobib enamasti niiske ja märg meetod. Märja puhastusmeetodi kasutamisel ei tohi unustada pinna kuivatamist. Kuivatamata pinnalt vesi aurustub ja mustus jääb pinnale ning moodustab pinnamustuse ehk maakeeli halli ja triibulise põranda.

Kindlasti tuleb hinnata kriitiliselt ka hoonete sissepääsualade koristussagedust, sest mustus tuleks eemaldada võimalikult “värskelt” ja sagedasti, et vältida selle hoonesse laiali kandmist.

Kuiv, väheniiske, niiske ja märg pühkimine on kõik efektiivsed ja vajalikud abimehed puhtuse õnnestumisele.

Koristusmeetodi õigest valikut ja kasutamist õpime koolitustel:

Puhastusteenindaja põhitõed

Puhastustööde juhi põhitõed

Puhastusteenindaja põhitõed (8 tundi, vene keeles)

Puhastustööde juhi põhitõed (16 tundi, vene keeles)

Registreeru kiiresti, sest kohad täituvad nobedasti!

 

 

 

 

Koolituskalender

Kõik koolitused

Artiklid

Vaata kõiki

Kogemusi hankimas üheks maailma puhtaimaks lennujaamaks kuulutatud Seattle lennujaamas

Helge Alt külastas 12.oktoobril 2022 reisil olles Seattle lennujaama, kus on kasutusel meie hea koostööpartneri Optiqo elektroonsed koristuse seiresüsteemid. Kasutatakse QlvrBoxe klientide külastatavuse jälgimiseks ning sama süsteem võimaldab registreerida tööaega vaid kiipkaardiga. Koos Qlverboxiga on QR-koodiga ka klientide tagasiside küsitlus. Tagasisidet võib anda erinevate teemade kohta eraldi. Näiteks kui ei olda rahul puhtusega või on hoopis WC-poti kaas katki. Tagasiside jõuab automaatselt kokkulepitud inimeseni, kes saab asuda tegelema vastava probleemi kõrvaldamisega.

Loe edasi

Intervjuu Aasta koolitaja 2022 Helgega

Otsustasime teha intervjuu Aasta koolitaja 2022 Helge Aldiga, et rääkida täpsemalt koolitamisest ja koolitajaks olemisest.

Loe edasi

Kuluefektiivne vajaduspõhine puhastamine – INSTA 800 standard kliendi vaates

Puhastusekspert ja Erasmus+ koostööprojekti Cost Effective, Need Based cleaning INSTA800 partnerid kogunesid 13.-15. juuni 2022 Riias, et töötada välja efektiivsed koolitusprogrammid ja -metoodikad INSTA800 teadmistele.

Loe edasi

Mida toob kaasa see, kui puhastusteenindajal ei jätku lappe?

Oleme viimasel ajal korraldanud mitmeid huvitavaid koristustööde auditeid, leidmaks potentsiaali koristuse efektiivsuse tõstmiseks.

Loe edasi