Koristustööde arendamine, muudatuste läbiviimine (8 akadeemilist tundi)
Koristamises on palju iganenud müüte, tegevusi ja arusaamu, mis kokkuvõttes võtavad meilt palju aega ja kulutavad asjatult raha, ilma et tulemuseks oleks puhtus. Olukorra lahendused ei ole sageli vaid tarvikute, masinate jms ostmises. Vaja on muuta inimeste käitumist ja mõtlemist, mis on sageli raske ülesanne. Tule, arutleme koos mida ja miks tasuks muuta ning kuidas seda teha.
Eesmärk: Koolituse tulemusena omandab õppija teadmised, kuidas läbi viia koristusalaseid muudatusi ja juhtida arendustegevusi.
Sihtrühm: Koristustööde arendamisega tegelevad töödejuhatajad, arendusjuhid jne.
Koolituse sisu:
- Enamlevinud potentsiaalide analüüs koristustööde arendamisel- mida ja miks muuta?
- Muutuste läbiviimise protsessi erinevad etapid. Praktilised nõuanded muutuste läbi viimiseks.
Koolituse läbinud isik:
- Oskab näha potentsiaale koristustööde arendamisel;
- Teab, millist kasu on võimalik saada tüüpiliste vigade kõrvaldamisel koristustööde teostamisel ja korraldamisel;
- Teab muudatuste läbi viimise arenguloogikat.
Oleme Eesti Töötukassa koolituskaardi partner!
Õppeprotsess: Auditoorne õpe toimub õppeklassis koolitaja juhendamisel.
Õppe alustamise tingimused: Eelduskoolitus Puhastustööde juhi põhitõed.
Õppe kogumaht: 8 akadeemilist tundi auditoorset tööd õppeklassis.
Õppekavarühm: Koduteenindus
Õppekava koostamise alused: Puhastustööde juhi tase 5 kompetentsid B.2.1, B.2.3 – B.2.6
Õppekeskkond: Kaasaegne õppeklass, millele on tagatud juurdepääs liftiga.
Õppevahendid: Kirjalikud materjalid
Hindamine ehk õppe lõpetamise tingimused:
Hindamismeetodid: Kirjalik teadmiste test
Hindamiskriteeriumid: Positiivseks soorituseks on vaja vähemalt 70% õigeid vastuseid
Väljastatavad dokumendid:
Tunnistus, kui õppija võttis osa õppetööst nõutud mahu osas ja läbis testi(d) vastavalt tingimustele.
Koolitajad: Laura Sepp